SEGMENTIRANJE TRŽIŠTA I UPRAVLJANJE LIKVIDNOŠĆU
Problem nelikvidnosti smatra se jednim od ključnih za hrvatsko gospodarstvo. Njegovi korijeni su samo djelomično ekonomski, a u značajnoj mjeri su sociološki i kulturološki ireflektiraju nizak nivo etičnosti u društvu. Vrijednosti i trendovi pokazatelja (ne)likvidnosti ukazuju da veliki broj poslovnih subjekata ima potrebu za provedbom operativnog i financijskog restrukturiranja kojim će poboljšati kvaliteta prodaje, likvidnost i solventnost, te kvaliteta novčanog toka.
Pronalaženje načina za poboljšanje likvidnosti u poslovanju poduzeća nije jednostavno. Postoje razni modeli i alati za segmentaciju tržišta prodaje, organizaciju prodajnih i financijskih poslovnih funkcija, sve u svrhu minimalizacije rizika naplativosti potraživanja od kupaca. Potrebno ih je razumjeti te adekvatno primijeniti i povezati u dobar sustav. Odabir modela i alata ovisan je djelatnostima, osobinama poslovnog subjekta, tržišnoj poziciji, povjesnim rezultatima, planovima za budućnost, i drugim kriterijima i okolnostima iz internog i eksternog okruženja.
ABONNIEREN SIE UNSEREN NEWSLETTER!
Partizanska 6A, 52440 Poreč
+385 95 818 6983