IZDAVANJE RAČUNA S POMOĆU ELEKTRONIČKOGA NAPLATNOG UREĐAJA
Od 1. srpnja 2017. godine svi obveznici fiskalizacije izdavat će račune s pomoću elektroničkoga naplatnog uređaja jer se ukida status malog obveznika fiskalizacije. To znači da se uvezanom knjigom računa neće više, nakon 1. srpnja 2017. godine, koristiti za izdavanje računa u redovitom načinu poslovanja.
Iznimno, uvezanom knjigom računa koristit će se samo u slučaju kvara naplatnog uređaja ili ako nije moguće uspostaviti vezu za razmjenu podataka s PU-om.
IZDAVANJE RAČUNA U SLUČAJU PRESTANKA RADA ELEKTRONIČKOG UREĐAJA
Ako dođe do potpunog prestanka rada elektroničkoga naplatnog uređaja koji služi za izdavanje računa, obveznik fiskalizacije izdaje račun koji mora biti uvezan u posebnu knjigu računa. Uvezanu knjigu računa, prije početka upotrebe, ovjerava Ministarstvo financija – PU. Kada dođe do potpunog prestanka rada elektroničkoga naplatnog uređaja, obveznik fiskalizacije obvezan je u roku od dva dana, računajući od dana u kojem je došlo do potpunog prestanka rada naplatnog uređaja, uspostaviti rad naplatnog uređaja na način propisan u čl. 16. Zakona o fiskalizaciji. U istom roku obveznik fiskalizacije obvezan je dostaviti Ministarstvu financija – PU sve izdane račune putem elektroničke veze kako bi se svim izdanim računima mogao odrediti JIR. O dostavljenim i naknadno zaprimljenim dostavljenim računima, PU će obvezniku fiskalizacije dostaviti potvrdu. Na račune izdane iz uvezane knjige, obveznik fiskalizacije dopisuje podatke o JIR-u.
Računi iz uvezane knjige izdaju se i kada obveznik fiskalizacije posluje na području na kojem nije moguće uspostaviti vezu za razmjenu podataka s Ministarstvom financija – PU, i to sve dok se ne ostvari mogućnost veze.
Izmjene vezane uz izdavanje računa iz uvezane knjige računa primjenjivat će se od 1. srpnja 2017. godine.
Preplati se za primanje newsletter-a!
Partizanska 6A, 52440 Poreč
+385 95 818 6983